یوسف مرادیان: بعد از بازی در "متروپل" با انبوه نقش‌های مشابه روبرو هست

 

 

این بازیگر به «نسیم» گفت: سعی می‌کنم نقش‌های متفاوت را در سینما قبول کنم؛ نقشی که بتوان برای شناختش ساعتها وقت گذاشت نه نقش تکراری/ سریال "همسفر خورشید" از آخرین کارهایم بوده است

یوسف مرادیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی با خبرنگار «نسیم»، عنوان کرد: اخیرا بازی در یک مجموعه تلویزیونی به نام "همسفر خورشید" را پشت سر گذاشتم؛ سریالی که بخشی از فیلمبرداری آن در ایران و بخشی در هند انجام میشود.

وی ادامه داد: کارگردانی کار برعهده علی شاه حاتمی است که سالیان دراز است او را می‌شناسم و به نگاهش اعتقاد دارم. بخشهای مربوط به ایران فیلمبرداری شده و بخشهای هندوستان باقی مانده است.

*داستانی با زمینه مذهبی

مرادیان درباره درونمایه "همسفر خورشید" اظهار داشت: داستان سریال زمینه ای مذهبی دارد و داستان کودکی را روایت میکند که قصد دارد آرزوی مادربزرگی که سالهاست در هند ساکن بوده را برآورده کند. این مادربزرگ دوست داشته به زیارت امام هشتم برود اما در اثر بروز یک اتفاق مادربزرگ به کما می رود و حالا کودک است که باید به تنهایی شرایط تحقق آرزوی مادربزرگ را فراهم کند.

مرادیان با اشاره به مضمون فراگیر سریال که از ارتباطات انسانی می گوید افزود: تصویری که در این سریال از ارتباطات انسانی ارائه میشود تصویری جهان شمول است که مطمئنا میتواند مورد توجه اقوام مختلف قرار گیرد. "همسفر خورشید" خیلی خوب ارتباطات دو طیف سالخوردگان و کودکان را روایت میکند.

یوسف مرادیان درباره نقش اش در سریال "همسفر خورشید" بیان داشت: در این سریال در نقش یکی از شخصیتهایی بازی کرده ام که به کودک در تحقق اهدافش کمک می کند.

*پیشنهاد نقشهای مشابه پس از بازی در "متروپل"

مرادیان درباره ایفای نقش در سینما نیز به «نسیم» گفت: بعد از ایفای یک بدمن در "متروپل" کیمیایی مواجه شدم با تعداد زیادی از نقشهای مشابه اما پرهیزم از تکرار سبب شد که هیچ کدام از این نقشها را قبول نکنم.

وی ادامه داد: در همکاری با کیمیایی هم فارغ از جایگاه وی به عنوان کارگردان شناخته شده، کاراکتر متفاوتی که برایم نوشته شده بود ترغیبم کرد به همکاری چون فکر میکردم آن کاراکتر میتواند تواناییهایم را به چالش بکشد. بعد از آن نیز نگاهم به کاراکترهای متفاوت بوده است یعنی نقشهای مشابه را قبول نکرده ام.

این بازیگر خاطرنشان ساخت: در ادامه روند بازیگری ام هم سعی زیادی خواهم کرد که بر روی نقشهای متفاوت کار کنم؛ کاراکترهایی که بتوان برای شناخت آنها ساعتها وقت گذاشت و شرایطی را فراهم کرد برای بیرون کشیدن نقاط نادیده تبحر بازیگر.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, | 12:40 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.